Regulamin akcji promocyjnej „Kawa za grosz”
- Organizatorem akcji promocyjnej „Kawa za grosz” jest Stokrotka spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą przy ulicy Projektowej 1 w Lublinie (kod pocztowy 20-209), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000016977, NIP 712-100-83-23, REGON 430452634, kapitał zakładowy: 76 000 000,00 zł (dalej: Organizator).
- W akcji promocyjnej (dalej zwanej Akcją) uczestniczą sklepy Stokrotka Express, które w swojej ofercie posiadają możliwość zakupu kawy z ekspresu. Aktualna lista sklepów biorących udział w akcji znajduje się poniżej:
- Lublin, ul. Głęboka 8a
- Lublin, ul. Melomanów 1
- Lublin, ul. Zana 35
- Lublin, ul. Nowy Świat 38
- Lublin, ul. Strzeszewskiego 21
- Lublin, Wojciechowska 5d
- Lublin, ul. Wędrowna 6
- Stalowa Wola, ul. Poniatowskiego 80
- Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 4
- Warszawa, ul. Obywatelska 5
- Warszawa, ul. Przeworska 2
- Warszawa, ul. Jurajska 4
- Warszawa, ul. Zamkowa 8
- Warszawa, ul. Lekka 3
- Warszawa, ul.Verdiego 13
- Warszawa, ul. Racjonalizacji 7
- Warszawa, ul. Mińska 25
- Ząbki, ul. Ch. Andersena 28
- Warszawa ul. Jana Kazimierza 31
- Warszawa, Polki 3
- Akcja „Kawa za grosz” trwa od dnia 1.06.2019r. do odwołania przez Organizatora, nie krócej jednak niż do dnia 31.08.2019r Datę zakończenia akcji Organizator poda na swojej stronie Internetowej (express.stokrotka.pl) oraz w sklepach Organizatora objętych Akcją, z co najmniej czternastodniowym wyprzedzeniem.
- Akcja „Kawa za grosz” jest Akcją Promocyjną polegającą na zbieraniu przez Klientów pieczątek na Karcie Kolekcjonerskiej za dokonane zakup dowolnej kawy z ekspresu w sklepach biorących udział w Akcji. Klient przy zakupie dowolnej kawy z ekspresu jest uprawniony do otrzymania od pracownika sklepu biorącego udział w Akcji jednej pieczątki na Karcie Kolekcjonerskiej. Wzór karty Kolekcjonerskiej oraz wzór pieczątek określa Załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
- Uczestnik, który zbierze na jednej Karcie Kolekcjonerskiej 5 (pięć) pieczątek nabywa prawo do zakupu dowolnej kawy z ekspresu znajdującej się w ofercie sklepu Organizatora biorącego udział w Akcji, o pojemności 400ml w cenie 0,01 zł (1 grosz).
- Przystąpienie Klienta do Akcji oznacza, że Klient:
- zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował w całości jego postanowienia;
- zobowiązuje się do przestrzegania określonych w Regulaminie zasad i warunków Akcji.
- Klientowi nie przysługują jakiekolwiek roszczenia w związku z niewykorzystaniem Karty Kolekcjonerskiej z zebranymi pieczątkami czy niezgłoszeniem kasjerowi chęci skorzystania z Akcji, a w szczególności nie przysługuje mu roszczenie o wymianę Karty Kolekcjonerskiej z pieczątkami na ekwiwalent pieniężny.
- Akcja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi i udzielanymi w ich ramach rabatami.
- Organizator zastrzega prawo do odmowy przyjęcia karty, na której autentyczność pieczątek budzi wątpliwość. W przypadku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Karty Kolekcjonerskiej z pieczątkami duplikaty nie są wydawane. Karty Kolekcjonerskie zniszczone lub uszkodzone lub zawierające zniszczone lub uszkodzone pieczątki nie będą akceptowane.
- Warunkiem skorzystania z Akcji jest odbiór pieczątek od obsługującego kasjera przy dokonywaniu transakcji. Klient nie może odebrać pieczątek w późniejszym terminie na podstawie dowodu zakupu. Wszelkie reklamacje w tym zakresie powinny być zgłaszane obsługującemu kasjerowi bezpośrednio przy dokonywaniu transakcji.
- Wszelkie reklamacje dotyczące Akcji, powinny być kierowane w formie mailowej na adres kontaktexpress@stokrotka.pl lub pisemnej na adres siedziby Organizatora tj. „Stokrotka” sp. z o.o., ul. Projektowa 1, 20-209 Lublin, z dopiskiem „Kawa za grosz” w terminie 14 dni od daty wystąpienia zdarzenia, stanowiącego podstawę reklamacji.
- Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres Klienta (ew. dodatkowo adres email i/lub numer telefonu kontaktowego), przyczynę reklamacji wraz z uzasadnieniem oraz czytelny, własnoręczny Reklamacje niespełniające warunków, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie będą rozpatrywane.
- Reklamacje będą rozpatrywane na podstawie regulaminu, w terminie 14 dni roboczych, od daty ich otrzymania przez Organizatora.
- O decyzji Organizatora w zakresie reklamacji osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona, w terminie 7 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
- Opisane w niniejszym Regulaminie zasady rozpatrywania reklamacji w żaden sposób nie ograniczają praw konsumentów wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
- Administratorem danych osobowych osób składających reklamację będzie: Stokrotka Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie, ul. Projektowa 1, 20-209 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000016977, NIP 712-10-08, REGON 430452634 dalej jako Administrator.
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych za pomocą adresu: inspektordanychosobowych@stokrotka.pl lub pisemnie na adres Administratora.
- Dane osobowe osób składających reklamację będą przetwarzane wyłącznie w celach bezpośrednio związanych z prowadzonym postepowaniem reklamacyjnym i dochodzonymi roszczeniami do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego i i/lub przedawnienia dochodzonych roszczeń i nie będą przekazywane do państw trzecich.
- Podanie danych osobowych w celach, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu jest dobrowolne ale niezbędne dla przeprowadzenia procesu reklamacyjnego.
- Dane osobowe, przekazane Administratorowi w ramach postępowania reklamacyjnego mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, przy czym dane te nie będą profilowane.
- W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty z następujących kategorii:
- przetwarzające dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie stosownych umów, np. obsługujące systemy informatyczne Administratora, podwykonawcy, podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi doradcze, prawne, windykacyjne, rachunkowe, audytorskie, doręczania korespondencji i przesyłekb) z grupy kapitałowej, do której należy Administrator,
- upoważnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, np. sądy i organy państwowe.
- W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych w celach, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, osobom od których dane pochodzą przysługuje prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych i sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznają Państwo, że przetwarzanie danych przez Administratora, narusza przepisy RODO; w przypadkach i na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa. Szczegółowe informacje w tym zakresie zawarte są na stronie internetowej www.stokrotka.pl, zakładka Ochrona danych osobowych (https://stokrotka.pl/aochrona-danych-osobowych/).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle Akcji Organizator będzie starał się rozstrzygnąć w pierwszym rzędzie polubownie, a w braku satysfakcjonującego porozumienia, spory będą poddawane rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy stosownie do obowiązujących przepisów prawa.
- Niniejszy regulamin wraz z załącznikami jest udostępniany na stronie internetowej www.express.stokrotka.pl, w sklepach biorących udział w Akcji oraz w siedzibie Organizatora.
Załączniki
1.445 MB